A zene, dallam grafikai megjelenítése összetett feladat.
A Szonáta zongoraterem logójának megalkotása közben a cél az volt, hogy ha valaki meglátja a feliratot, zenére, dallamra asszociáljon, mégse túl játékos, komolytalan formában tegye a logó mindezt, hanem a zongorateremre jellemző kifinomult, profi módon.
A Szonáta szó „S” betűje az ún. „Dal Segno” kottajel átdolgozott, továbbgondolt, mégis felismerhető jelképe. Összeolvad a többi karakterrel, ő képzi az „á” betű ékezetét is. A klasszikus vonalat jól ellensúlyozza a groteszk betűkkel szedett zongoraterem felirat.
Az üzlet Budapesten, az Üllői úton helyezkedik el, ahol a reklámzaj rendkívül erőteljes, azonban ezzel a tiszta, új arculattal kiemelkedik a sok színes, vibráló, mégis egyhangú reklám közül.