Minden cégnek úgy kell kialakítania a vállalati politikáját, hogy végiggondolja, tevékenységével, működésével milyen hatást gyakorol a környezetre és a társadalomra.
A társadalmi felelősségvállalás igen sokrétű, és csak kis része a környezettudatosság – ami ráadásul nem csak abban nyilvánul meg, hogy a munkahelyen szelektíven gyűjtjük a hulladékot vagy csökkentjük a húsfogyasztást.
Éppen ezért mi, a designizmus-nál fenntarthatósági stratégiát hoztunk létre: tavaly bevezettük az online logó-, és arculatfelméréseket, ezáltal csökkentettük a károsanyag-kibocsátást. Nem tartunk fenn irodát, az otthonunkból dolgozunk, így számos megújuló energiát tudunk használni. Az idei évben pedig elindítottuk az “instant logó” szolgáltatásunkat, hogy a már elkészült, de fiókban porosodó terveket újra tudjuk hasznosítani, ezáltal költséghatékony módon segítsük a kisebb cégek, vállalkozások profi megjelenését.