A felismerés – miszerint minden márkának szüksége van logóra mellyel beazonosítható – egyre nő a borászok, borhoz értő szakemberek körében is. Nem elég már, ha a borász önmaga végzi ezt a feladatot (is) sokkal fontosabb, hogy gondolatait, szemléletét átadja egy olyan tervezőgrafikusnak, aki képes formába önteni azt.
Capári Balázs a Balaton-felvidékhez tartozó Sümegen műveli szőlőültetvényét. Olyan borász ő, aki amellett hogy szereti, tiszteli is bort. A Sümeg nyújtotta értékek, történelmi múlt visszaköszön a Capári borászat arculatában is, de nem a klasszikus, elcsépelt módon: a logó központi eleme a C betű, benne foglal helyet a sümegi vár jellegzetes sziluettje. A zászlórúd tetején szintén kiskapitális „c” betű formálódik, az egész embléma egy hajóra emlékeztet: a sümegi bortermesztés zászlóshajója ez a borászat.
A címketerv elsőre közhelyesnek tűnhet – szőlőlevél motívum jelenik meg a címkén – de aki képes a dolgok mögé látni, felismerheti a sümegi fosszíiliák és a címkén megjelenő levelek közötti párhuzamot: a levelek ugyanis – hasonlóan, mint a fosszíiliák – lenyomatok. Minden levél a palackban lévő fajta levele, így lesz még autentikusabb és egyedi ez a csomagolás.